Specialista komunikace se zákazníky, dodavateli

Co budete mít ve FINESHIP na starosti:

• vyřizujete poptávky a objednávky zákazníků
• telefonujete, mailujete se všemi zákazníky a dodavateli napříč od soukromé osoby po nadnárodní společnosti
• zadáváte objednávky do mnoha přepravních systémů
• odpovědně evidujete obchodní případy ve firemní aplikaci, kde využíváte svých administrativních zkušeností
• hlídáte stavy zásilek od předání až po doručení, komunikujete ohledně případných potíží s přepravci a zákazníky
• administrativně podporujete vedení

Pro koho je práce určena a kdo budou Vaši kolegové:

• jsme důslední, zodpovědní, proaktivní lidé, odolní vůči stresu
• denně mluvíme s různými lidmi, sami si organizujeme práci a při každé pracovní činnosti myslíme na zákazníka
• umíme si hravě poradit s novými systémy v PC, známe velmi dobře MS Office, denně pracujeme s aplikacemi a vše odbavujeme velmi rychle
• domluvíme se anglicky, jsme schopni komunikovat se zahraničními partnery emailem i telefonicky (nevadí nám, že nemluvíme na denní bázi)
• přínosem do začátku pro nás byly zkušenosti s komunikací s lidmi a vyřizování mnohé administrativy v předchozích působištích
• umíme se zeptat zákazníka na jeho potřeby, rádi vyjednáváme i s dopravci ohledně nových přeprav
• jsme VŠ, SŠ vzdělaní

Co Vám a kolegům nabízíme:

• práci na plný úvazek
• zaškolení v oborových aplikacích i v obsahu práce - počítejte s velkou porcí informací
• u nás proniknete do přeprav pozemních, leteckých, námořních, kurýrních, expresních
• pestrou a různorodou práci v malém energickém kolektivu v Plzni
• k fixní složce mzdy získáte prémii dle osobních a firemních výsledků
• potřebné vybavení - notebook, mobil
• 3 dny na zotavenou v rámci krátkodobé nemoci
• možnost home office
• stravenky, občerstvení na pracovišti
• příspěvky na zdraví, sport a kulturu
• soukromé zásilky zdarma
• nástup dle dohody 

Místo pracoviště: Francouzská 63, 32600 Plzeň, Česká republika
tel.: 728 118 228, email: jobs@fineship.cz