Zpoždění zásilek bylo vyřešeno

27.02.2024

Zákazník se ocitl v obtížné situaci kvůli zpoždování svých zásilek a nedostatečné komunikaci od svého stávajícího přepravce.

Klient, malý výrobce a dodavatel unikátních dekoračních předmětů pro interiér, se v poslední době nestále setkával s problémem zpožděných dodávek od svého stávajícího přepravce. Když se pokoušel zjistit informace o stavu svých zásilek, vždy narazil na neochotu přepravce řešit jeho potíže a dotazy.

S obavami z toho, jak se tato zpoždění odráží na jeho obchodě a spokojenosti zákazníků, se obrátil na nás, abychom mu pomohli s touto obtížnou situací. Díky našim propracovaným systémům hlídání zásilek a nastavením pravidelné komunikace jsme schopni klientovi poskytovat důležité informace o stavu jeho zásilky dříve, než by je získal od svého stávajícího přepravce.

Naše týmy aktivně sledují stav zásilek a jsou schopny okamžitě reagovat v případě jakýchkoli problémů nebo zpoždění. Díky našim speciálním kontaktům a schopnosti eskalovat situace jsme schopni rychle zjistit příčinu zpoždění a přijmout ihned potřebná opatření k vyřešení problému.

Tím, že klientovi poskytujeme pravidelné aktualizace a podporu během celé přepravy, pomáháme mu udržet klid a jistotu v obtížné situaci. Díky naší schopnosti poskytovat spolehlivé a transparentní služby jsme si získali důvěru klienta a pomohli mu udržet spokojenost jeho zákazníků.

Jsme hrdí, že můžeme pomáhat našim zákazníkům udržovat jejich bezproblémově fungující obchody a spokojené zákazníky.