Jak na omezení v letecké přepravě

08.11.2023

Postarali jsme se o řešení složité situace pro zákazníka, který čelil omezením v přepravě z Číny.

Zákazník se ocitl v situaci, kdy potřeboval přepravit zásilku ze země, kde měl jeho přepravce omezení. To znamenalo, že trávil spoustu času na internetu, hledal možnosti a zkoušel různé přepravce. Tato situace mu způsobovala ztrátu času, nervy a riziko, že nakonec nebude schopen poslat svou zásilku včas a ztratí tak obchodní příležitosti.

Když se obrátil na nás, zjistil, že máme širokou škálu možností a variant pro přepravu z a do různých destinací. Naše společnost má efektivní systém sledování omezení a regulací v jednotlivých zemích, což znamená, že zákazník nemusí tyto věci sám řešit. Může se spolehnout na to, že pokud je nějaké omezení, my o něm víme s předstihem a zajistíme vhodné alternativní řešení.

Díky naší široké síti partnerů a služeb může zákazník mít klid, že jeho obchod není ohrožen a že zásilka dorazí tam, kam má. Může se tak věnovat své jiné práci, aniž by musel trávit hodiny hledáním a řešením problémů s přepravou.

Tento příběh ukazuje, jak FINESHIP dokáže pomoci zákazníkům v situacích, kdy čelí omezením a obtížím v přepravě z a do určitých destinací. Naše profesionální služby a systematický přístup k řešení problémů zajišťují, že zákazníci mohou mít klid a důvěru ve spolehlivost našich služeb.